miércoles, 9 de octubre de 2019

ELS MEUS GUSTOS I PASSIONS!!

Lo que més m'agrada es escoltar música perquè m'agrada molt la música. També m'agrada sortir amb els meus amics i amb la meva familia. Amb els amics com per exemple m'agrada quedar amb ells perquè me ho paso molt bé, anar de festa amb ells, anar a llocs etc... I amb la meva familia m'agrada anar a llocs per a visitar, anar al camping amb ells, fer aventures amb ells, celebrar aniversaris...
Un altre cosa de las que més m'agraden es veure pel·lícules de amor, de comedia, de terror les que no son tan de terror, però les que més m'agraden son les de amor i de comedia, però les de amor son les que més m'agraden així que siguin de tristesa.
També m'agrada veure series i me les acabo en dos dies si m'enganxo molt.
La meva i unica passió es jugar a futbol m'agradat desde que era petita és una passió que mai em cansare d'ella . Amb 6 o 7 anys vaig começar a jugar a la moli vell amb nens i vaig estar quasi tres anys. Em vaig desapuntar perquè em va tocar un equip que no m'agradava, i vaig estar un temps sense jugar i em vaig apuntar a badminton però em va ser aburrit i vaig estar un any. Despres de això vaig veure que el santboià tenia equip de noies i en vaig tornar apuntar al 2016, i aquest es mi quart any que estic jugant amb el santboià.

No hay comentarios:

Publicar un comentario